piątek, 29 czerwca 2012

lemon tree

Przeprowadzona!:) Wreszcie i nareszcie prawie skończyłam. Na bierząco podzielę się prostymi trikami:


kartony zakupione w Castoramie za ok. 4zł - prosty i praktyczny sposób na schowanie książek,papierów i wszystkich rzeczy, które normalnie niezbyt elegancko by leżały na półce.















niestety w cenie 4zł mamy tylko ten wzór lub zwykły karton, który można ozdobić według własnych upodobań. Ciekawsze wzorki są dostępne w cenie od 10 do 30 zł



kolejnym ciekawym pomysłem jest stworzenie własnych saszetek zapachowych. Potrzebne do tego jest :

1.saszetki po biżuterii(np. w Cubusie przy zakupie biżuterii dostaje się ją w takiej saszetce),kosmetykach
2. zapach w granulkach (preferuje te z Pachnącej Szafy ok.3zł) 







teraz tylko wystarczy włożyć je na ubrania a piękny zapach będzie ulatniał się w całej szafie!Polecam!




A tak z innej beczki to ostatnio znalazłam w promocji w sieciówce Real za ok.3zł napój energetyczny Blow. Kupiłam go na spróbowanie i naprawdę był dla mnie miłym zaskoczeniem!Jest słodki (I like it!),niedrogi,nie odczuwa się zmęczenia ( testowane podczas sprzątania 2 mieszkań) i smakuje nie tylko kobietom;P






Ps.Za parę dni postaram się na specjalna prośbę dodać notkę z obowiązującymi trendami w fryzjerstwie!


                                                                                                                                pozdrawiam!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz