sobota, 16 czerwca 2012

exams

Od poniedziałku zaczyna się sesja! Dużo nauki i totalny brak chęci.A pobyt w domu w ogóle nie skłania do sięgnięcia po książki mimo,że pogoda za oknem zmienna.Tak naprawdę dopiero wczoraj ruszyłam się i poszłam na 2 treningi a dziś z uwagi na bierzmowanie dopiero wróciłam i czekam na przejaśnienie.A swoja drogą w tym tygodniu podpisuje umowę i wreszcie się przeprowadzam!Mam mnóstwo pomysłów na aranżację tanim kosztem także podzielę się pomysłami i zdjęciami.Chwilowo jakość zdjęć będzie kiepska,ale obiecuję z nadejściem wakacji poprawę,gdyż przymierzam się do zakupu długo oczekiwanego aparatu!:) Może ktoś chętny do pomocy w wyborze lub udzielenia wskazówek?
                           
                                                                                                                  buziaki!

Ps. Jak ktoś ma jakieś pytania lub chciałby się czegoś ode mnie dowiedzieć proszę pisać na pw:)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz